Alzheimer Nederland
Ga direct naar de contentGa direct naar de footer

Welk antwoord is juist?

Hoe reageren jij en jouw medewerkers als een gast ineens niet meer weet dat zij al besteld heeft? Dat leer je in de gratis online training 'In de horeca'. In vijftien minuten leer je hoe je gasten met dementie in horecagelegenheden kunt herkennen én hoe je op een goede manier met hen omgaat. Je kunt de training meerdere keren doen, met steeds nieuwe situaties.

Training Horeca omgaan met dementie

Ook mogelijk op locatie

De training kan niet alleen online, maar ook in-house gegeven worden, net als bij Grand Hotel Huis ter Duin. Stephan Stokkermans, Managing Director van Grand Hotel Huis ter Duin, vertelt: “Iedereen is welkom in ons hotel. Ook mensen met dementie. Ons personeel heeft de training gevolgd en weet daardoor beter hoe ze met deze gasten om moet gaan.”

Online toolkit voor communicatie

In de online toolkit vind je een gratis poster en voorbeelden voor nieuws-, pers-, social media- en intranetberichten om deze training onder de aandacht te brengen bij medewerkers en vakgenoten.