
Hoe ga jij om met een klant met dementie?
Een training 'Omgaan met dementie' voor medewerkers in de financiële dienstverlening, is dat nodig?
Jazeker, want 1 op de 5 mensen krijgt dementie. Ruim 70% van hen woont thuis en regelt nog graag zelf de bank- of hypotheekzaken. Ontdek hoe jij als bankmedewerker met klantcontacten mensen met dementie goed kunt helpen.

Over de online training
Deze gratis online training is gebaseerd op de ‘Doe GOED-methode’. Er zijn vier onderdelen: herkennen, geruststellen, oogcontact maken en even meedenken. Elk onderdeel bestaat uit drie vragen. Wanneer je de training meerdere keren doet, verschijnen er steeds andere vragen en komen er verschillende situaties voorbij. Het volgen van de training kost je ongeveer 15 minuten!
Om de training te kunnen doen vragen wij jou om je aan te melden met je e-mailadres en postcode. Zo kunnen wij zien waar de beweging in jouw provincie het hardst groeit! Na het invullen van je gegevens ontvang je een welkomstmail. We vragen je nooit om een donatie en sturen geen ongevraagde mails.
In de omgang met dementie is nog veel te winnen!
Deel daarom deze pagina en dit filmpje, zodat collega's bij andere filialen en andere banken ook de training kunnen doen. Meer kennis over het herkennen van dementie en hoe hiermee om te gaan is belangrijk voor een branche die bekend staat om haar klantgerichtheid!